Årets store buejægerfest er lige om hjørnet
Den sidste weekend i august (27., 28. og 29. august) afholder vi vores årsmøde, hvor vi bl.a. kårer Årets Buejæger, afholder generalforsamling og hygger os i nogle fantastiske og festlige omgivelser.
Der er i år lagt op til noget særligt, efter at vi jo sidste år måtte aflyse grundet corona-situationen.
Programmet for arrangementet ser pt. således ud
Sted:
Event Park Danmark
Frederikslystvej 35
8723 Løsning
www.eventparkdanmark.dk
Fredag:
16:00 Indtjekning af medlemmer ved bestyrelsen. FADB-reception ved Giraf bar
18:00 Underholdning
20:00 Aftensmad (kalvegryderet med kartoffelmos)
21:00 Rambo Bar (lukker kl. 24:00) – OBS: egne drikkevarer må ikke medbringes i baren
Lørdag:
07:00 Morgenmad med rundstykker mv. ost og pålæg samt kaffe og te
08:30 Parole v/formand Jørgen Vester
09:00 Bueskydningskonkurrence, 1. skydning til 30 mål
13:30 Sandwich
14:00 Trofæopmåling for interesserede
16:00 Ordinær generalforsamling
19:00 Ekstraordinær generalforsamling
20:00 Aftensmad (grillbuffet)
21:00 Underholdning
01:30 Tak for i aften – saloon (lukker kl. 01.30) – OBS: Egne drikkevarer må ikke medbringes i baren
Søndag:
07:00 Morgenmad som lørdag og pålæg til madpakker, der kan smøres til fortæring i løbet af dagen
08:30 Parole v/formand Jørgen Vester
09:00 Bueskydningskonkurrence, 2. skydning til 30 mål
13:00 Kåringsceremoni og præmieoverrækkelse
Praktiske forhold:
Fortæring:
Særlige ønsker til fortæring fx ved allergier, for vegetarer og andet bedes meddelt ved til melding. Vi vil bestræbe os at opfylde ønskerne bedst muligt.
Drikkevarer:
Der må ikke medbringes egne drikkevarer i barerne fredag og lørdag. Købte drikkevarer afregnes i “Drikke svinet”, nærmere herom under parolen.
Trofæopmåling:
Der vil fra lørdag kl. 14.00 være mulighed for at få foretaget opmåling af trofæer. Opmålingerne foretages af Master Measurer Lars Nielsen fra Grindsted, så kom gerne med jeres flotte trofæer.
Overnatning:
Der er på årsmødet flere muligheder for overnatning. Der kan således overnattes i shelter, bunkerhouse, egen campingvogn eller telt. Endvidere er der til årsmødet opstillet et kæmpestort telt med fast gulv og der vil der være mulighed for at sove på gulvet. Der skal derfor medbringes liggeunderlag og sovepose. Der vil også være mulighed for overnatning på Løsning Kro i umiddelbar nærhed til Eventpark.
Ved tilmeldingen nedenfor bedes du angive, hvilken overnatningsform du ønsker.
Kæledyr:
Der må gerne medtages hunde, som selvfølgelig skal være koblede og ejeren sørger for fjernelse af efterladenskaber.
Bueskydningskonkurrence:
Bueskydningskonkurrencen foregår på Eventparkens område og konkurrencen afvikles i overensstemmelse med ”Reglerne for årsskydningen”. Se mere på www.fadb.dk/regler-for-aarsskydning
”BEMÆRK: Ved tilmelding bedes du venligst anføre, hvilken buetype du vil anvende ved skydekonkurrencen”.
Tilmelding for FADB-medlemmer:
For medlemmer, der kun ønsker at deltage i generalforsamlingen (ordinær og eventuel ekstraordinær), er der ikke nogen medlemsbetaling. På nuværende tidspunkt stiller sundhedsstyrelsen et arealkrav på 2 m2 pr. deltager for denne type arrangementer. Derfor anmoder vi om, at man tilmelder sig til generalforsamlingen, således vi kan tilpasse teltarealet til antallet af deltagere i henhold til disse arealkrav. Ønsket om tilmelding er således af praktiske hensyn og ingen medlemmer vil blive udelukket fra at deltage pga. manglende tilmelding.
Vi ser selvfølgelig gerne, at medlemmerne benytter denne lejlighed til at nyde et godt socialt samvær med andre buejagts interesserede og derfor også deltager i såvel spisningen, som øvrige arrangementer på denne weekend i buejagtens tegn.
- Deltagelse i generalforsamlingen lørdag, uden spisning. Deltagelse er gratis.
- Deltagelse i generalforsamlingen lørdag, med efterfølgende grillbuffet, overnatning og morgenmad søndag. Deltagergebyr 200 kr.
- Deltagelse i hele årsmødet fra fredag til søndag. Deltagergebyret 500 kr.
Tilmelding foregår ved tilmeldingsmail til kasserer Jan-Ewald Hovmand på jeh@fadb.dk samt indbetaling af deltagergebyr til Nordea reg.nr.: 2510 konto.nr.: 0268 893 709.
Der er nu åbent for tilmelding – ved tilmeldingen bedes du angive, hvilken overnatningsform du ønsker.
Af hensyn til tilpasning af teltareal til opfyldelse af myndighedernes arealkrav for arrangementer under corona epidemien samt bestilling af fortæring mv. er tilmeldingsfristen 15/8-2021.
Coronapas:
Vi vil løbende holde os orienteret om myndighedernes eventuelle krav til evt. gyldigt Cononapas og informere på hjemmesiden fadb.dk om eventuelle krav, der måtte være gældende på tidspunktet for arrangementet.